Steun het journalistieke project van MO*, word proMO*
Waarom deze bekende lezers proMO* werden
Volg het voorbeeld van Brigitte Herremans, Bert Gabriëls, Nadia Nsayi, Stijn Meuris en Ronny Mosuse. Word ook proMO* voor 4,60 euro per maand of 60 euro per jaar.
Ik wil jou bedanken. Bedankt voor je tijd. Bedankt om aan alle andere online verleidingen te weerstaan en even op MO.be te vertoeven. Bedankt om de waarde in te zien van een mediaproject dat bijdraagt tot een wereld waarin waardigheid en rechtvaardigheid, solidariteit, en een duurzame omgang met de planeet gerealiseerd worden.
We kiezen er bij MO* bewust voor om al onze artikels gratis online beschikbaar te maken voor iédereen.
En bedankt voor je steun. Want zonder mensen die ons werk kritisch lezen, appreciëren en verspreiden staan we nergens.
We kiezen er bij MO* bewust voor om al onze artikels gratis online beschikbaar te maken voor iédereen. Bij ons botst niemand op een betaalmuur , het publieke belang van ons journalistiek werk is daarvoor te groot.
Maar kwaliteitsjournalistiek kost veel tijd en geld. Het is geen toeval dat gratis online informatie altijd kritisch benaderd moet worden en lezers vaak op hun honger blijven zitten.
Het hele team achter MO* beseft dat niet alle honderdduizenden lezers die onze verhalen smaken MO* ook financieel (bijvoorbeeld via een bescheiden gift) kunnen steunen. Toch geven we je graag mee waarom vijf bekende Vlamingen dat wel doen.
Zij kozen er niet alleen voor om proMO* te worden, maar zetten zich ook kosteloos in om anderen aan te moedigen hetzelfde te doen. Lees hieronder waarom zij MO* mee mogelijk maken.
Geloof jij ook in onze missie en strategie? Kan je momenteel 4,60 euro per maand investeren in ons werk? Volg dan het voorbeeld van Brigitte Herremans, Bert Gabriëls, Nadia Nsayi, Stijn Meuris, Ronny Mosuse en meer dan 3000 anderen. Als proMO* ontvang je ons kwartaalmagazine, krijg je extra edities van het magazine, kan je in dialoog gaan met onze journalisten, en veel meer.
Heb je zelf een uitgebreid netwerk en wil je dat inzetten om MO* te helpen groeien? Neem contact op via info@mo.be. Liever dan geld uit te geven aan dure marketingbureaus en -campagnes, investeren we dit in het brengen van verhalen die verteld moeten worden.
Bedankt.
Jago Kosolosky,
Hoofdredacteur MO*